Lilypie First Birthday tickers

Kedves Olvasó, Látogató!

Köszönjük, hogy megtisztelsz minket azzal, hogy webes naplónkat néha, gyakran vagy rendszeresen olvasod. Az oldal azonban még jobb lehetne, lenne, ha te is kommentálnád egyszer-egyszer az olvasottakat, hiszen akkor tényleg élő lenne a kapcsolat köztünk. Sokan reagáltak már egy-egy posztra, de emailben, csak nekem. Kérlek, hogy nyugodtan írd ide a kommentjeidet! Vagy mondhatnám úgy is: NEM ÉR A ZUGOLVASÁS! ;-)

Címkék

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Iratkozz fel a blogra!

Kicsit szomorkás a hangulatom máma...

2010.09.17. 12:12 - csaladmese

Címkék: betegség orvos

Sajnos éppen a legrosszabbkor gyengélkedik kis családunk... Én kezdtem a sort - vasárnap nagyon fájt a torkom, aztán hétfőn nagyon fáztam a játszótéren délután, mert nem vittem pulóvert, és keddre be is taknyosodtam rendesen. Jó szarul voltam, de két nap alatt elmúlt, szóval nem volt nagyon komoly. Apa pedig szinte csak szolidaritásból ivott velem a meghűlés elleni gyógyteából, így szerencsére ő nem betegedett le. 

KicsiManó viszont tegnap már eléggé köhögött, ezért el is mentünk a doktornénihez. Azt mondta, hogy a tüdeje szép, csak a torka piros, biztos ettől köhög... Semmi különöset nem írt fel neki, csak a Nurofent javasolta... Aztán a mai éjszakán sajnos erősen betaknyosodott szegénykém, óránként fel kellett kelni hozzá, mert ahogy köhögött (a piciknek többnyire hátrafelé folyik a váladék, és ezért köhögnek), mindig felébredt rá... Annyira szörcsögött az orra, hogy minden egyes órában átgondoltam, hogy elő kéne venni a porszívót, hogy könnyítsek rajta, de mégsem volt hozzá szívem az éjszaka közepén... Így óránként keltünk... :-( Láza szerencsére nincsen, most napközben folyik a váladék az orrából kifele is, úgyhogy porszívózunk is... :-((( De nem sűrű, csak ilyen vízszerű.

Olyan rossz érzés, hogy beteg, mert magamat hibáztatom, hogy vagy tőlem kapta el, vagy pedig nem vigyáztam rá eléggé... Persze ebben - a szintén a takony szóval jellemezhető - időjárásban nem is olyan egyszerű jól csinálni a gyerek öltöztetését, sem itthon, sem kint... Persze nincs égbekiáltó baj, szerencsére jókedvű, jó a közérzete, és remélem neki is elmúlik 1-2 nap alatt a nátha. Mindenféle boszorkánykonyhával próbálkozom: vöröshagyma tea zsályával (köszi, Juci!), homeopátia, C vitamin és tengeri sóoldat az orrocskájába.  

Szóval mindez azért a legrosszabbkor, mert jövő héten a "Tengeri csillag" csoportban vesz részt a Kisember a babaúszótáborban. :-) Nagyon remélem, hogy hétfőre összeszedjük magunkat, és nem lesz semmi gáz... (Én már nagyon várom, biztos ő is...!)

Nehéz falat ez a "beteg a gyerek" problémakör, mert persze mondanom sem kell, egész héten azon drukkoltam, hogy "csak most ne legyen beteg!" - a babaúszótábor miatt. Túldrukkoltam magam, ezért beteg lett. :-((( A játszótéren is voltak, vannak és mindig is lesznek beteg gyerekek, mert sok anyukát nem érdekel, hogy esetleg másokat is megfertőz a gyereke... Úgyhogy jobb lesz ezzel megbarátkoznom, hogy igenis lesz beteg a gyerekem, önhibámon kívül is. De egyelőre még nehéz ezt megemészteni, hiszen 9 hónapig nem ismertük a betegséget. Nem tudom, hogy ez hosszú időtartamnak számít-e, mert van olyan ismerősöm, aki már az 1 hónapos gyerekének porszívózta az orrát, és van olyan is, aki 2 éves koráig nem volt beteg... mi a kettő között vagyunk a 9 hónap betegségmentességünkkel... Mindenesetre igyekszem majd azért a lehető legjobban vigyázni rá, hogy legalább miattam (pl. öltöztetés miatt) ne betegjen meg!

A betegségtől eltekintve egyébként nagyon cukifalat, mostanában az a legújabb "mutatványa", hogy mérgesen dumál. Kiabál, grimaszol az arcával, és úgy mondja, hogy "Te,te,te,te,te, dá,dá,dá,dá,dá, de,de,de,de,de..." Zabálnivaló, én mindig nevetek rajta, majd megpróbálom videóra venni.

A bejegyzés trackback címe:

https://csaladmese.blog.hu/api/trackback/id/tr202302896

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Martas · http://indafoto.hu/tikka 2010.09.19. 07:58:53

Jaj, Ti szegények.. Mi is valahogy ilyen időtájt kezdtük az első betegséget Pankával - de szerintem az első a legnehezebb és a legrosszabb. Aztán már egy kicsit rutinosabbá válik az ember. A nátha miatt meg sztem ne hibáztasd magad, most állítólag minden második gyerek ebben a takonykórban szenved - hasonló tünetekkel - szóval remélhetőleg gyorsan elmúlik. Én is tökre idegeskedtem, hogy na csak a bölcsi előtt ne, aztán mégis... Hétfőn megyünk újra.


süti beállítások módosítása