Lilypie First Birthday tickers

Kedves Olvasó, Látogató!

Köszönjük, hogy megtisztelsz minket azzal, hogy webes naplónkat néha, gyakran vagy rendszeresen olvasod. Az oldal azonban még jobb lehetne, lenne, ha te is kommentálnád egyszer-egyszer az olvasottakat, hiszen akkor tényleg élő lenne a kapcsolat köztünk. Sokan reagáltak már egy-egy posztra, de emailben, csak nekem. Kérlek, hogy nyugodtan írd ide a kommentjeidet! Vagy mondhatnám úgy is: NEM ÉR A ZUGOLVASÁS! ;-)

Címkék

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Iratkozz fel a blogra!

Alvások és ébredések - 1. rész

2010.06.11. 13:19 - csaladmese

Címkék: alvás séta strand

Az elmúlt 5-6 napban teljesen felborult az eddigi alvásrend, alvásidő, szinte minden, ami eddig Manó alvására jellemző volt.

A hétvégi "megpróbáltatásokat" ki kellett aludnia, ezért hétfőn is és kedden is 2x2 azaz 4 órát aludt napközben! (Megjegyzem ez nagyon jól jött nekem is, mert bár én is legszívesebben aludtam volna - engem is megviselt a hétvége - inkább csináltam a házimunkát, és így egy kicsit utólértem magam...)

Aztán szerdán és csütörtökön megint fél-fél órát aludt egész nap!!! Semmi többet! Ez önmagában nem lenne gáz, csak hát ha nem alszik, akkor csak nyűglődik, és nagyon nehéz foglalkozni vele, hogy ne csak a nyafogásról szóljon a napunk... Hogy miért aludt ilyen keveset ezeken a napokon, az részben azzal magyarázható, hogy megpróbáltam délelőtt és délután kint altatni a levegőn, séta közben a babakocsiban. Na ez mostanában lehetetlenség! Annyira érdekli már minden, a külvilág, hogy mi történik körülötte, hogy képtelen elaludni. Fél, hogyha elalszik, akkor lemarad valamiről. :-) Úgyhogy ha azt akarom, hogy nyugodtan, és viszonylag normális mennyiséget aludjon, akkor itthon kell altatni a kiságyában. (Persze ez sem garancia a nagy alvásokra, de nagyobb esély van rá.)

Szerdán délután a Római strandon jártunk Bíborkáékkal. Lacuskám egész nap nem aludt, de a strandra menet sem a babakocsiban (tőlünk ugyanis 15-20 perc séta a Római strand :-), sem a strandon nem tudtam elaltatni, pedig ott is nagyon közel járt hozzá. Így aztán amikor hazafelé jöttünk este 7 óra körül, akkor elaludt a kezemben. Feljöttünk a lakásba, és mivel "koszos" ruhában volt, ezért nem akartam betenni a kiságyba, hanem letettem a mi ágyunkra, mert tudtam, hogy fél8 körül úgyis fel fog ébredni, mert éhes lesz. Valami hihetetlen édes módon aludt, nézzétek! :-) 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Aztán úgyis lett, fél 8-kor felébredt, gyorsan megfürdettem, megetettem, és 8-kor már aludt is újra... egészen hajnali FÉL NÉGYIG, egyhuzamban! Kérem szépen, rekordot döntöttünk ezzel az időponttal! Akkor evett, és visszaludt reggel negyed 8-ig. Ma éjjel szintén negyed 4-kor ébredt először, úgyhogy kezdek reménykedni, hogy rászokik ezekre a hosszú éjjeli alvásokra végre...   

Szóval most nagy káosz van az alvásrendünkben, de remélem hamarosan rendeződik. Az egyetlen biztos pont, hogy este negyed 9 - fél 9 magasságában mindig elalszik.

Ja, és a strandról: természetesen őt nem vittem be a medencébe, mert nem szabad a lehetséges fertőzések miatt. Csak hűsöltünk, játszottunk az árnyékban, és azért egyszer bementem én is a gyerekmedencébe megmártózni Bíborkával.

Az ébredésekről a következő posztban lesz szó ;-)

A bejegyzés trackback címe:

https://csaladmese.blog.hu/api/trackback/id/tr882074123

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása